اولین همایش ملی پی وی سی و کاربرد های آن در صنعت

آخرین اخبار و مقالات

مفتخریم اعلام کنیم، در روز 5 شنبه 14 اردبیهشت ماه 1402، اولین همایش ملی پی وی سی و کاربرد های آن در صنعت با حضور بیش از 200 نفر از تولید کنندگان و متخصصان این صنعت توسط شرکت فن آور آمیزه پیشرفته در سیتی سنتر اصفهان با موفقیت برگزار شد.
در این همایش از اساتید، مدیران و بزرگان این صنعت دعوت به سخنرانی شد. همایش با سخنرانی آقای مهندس مجید کرباسی زاده، مدیر عامل نوین پلاستیک، با محوریت تحلیل بازار PVC شروع شد و سپس آقای دکتر اسماعیل قاسمی، استاد پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی، در خصوص فرآورش پی وی سی، ملاحظات و چالش ها صبحت کردند.

در نیمه ی دوم همایش، آقای مهندس خسروی، مدیر عامل روشا پلیمر ایران، به افزودنی در صنعت پی وی سی پرداختند و در انتها، همایش با سخنرانی آقای مهندس عباس فاتحی، مدیر عامل شرکت فن آور آمیزه پیشرفته، با محوریت نوآوری، دانش بنیان به اتمام رسید.

همچنین در این همایش سعی شده است در پنل پرسش و پاسخ، به سوالات و چالش های موجود پاسخ داده شود و از تجربیات بزرگان این صنعت استفاده شود.

علاوه بر موضوعات فوق، مسائل دیگری نیز مورد بررسی قرار گرفت که بنا شد در نشست ها و همایش های آتی، بحث بر سر این مسائل ادامه یابد.